tisdag 2 juni 2009

Tisdag

Tänkte att jag skulle härma min bror och min syster i deras sätt att skriva inlägg :)

Idag har jag hitintills ätit eller ska äta

Frukost: Lite mezeyoghurt med grädde
Lunch: Flintastek med aioli
Fika: LCHF-tårta
Middag: Kött med aioli

Humör: Trött på grund av att dottern hade en jobbig natt. Trist humör dessutom på grund av vädret, är tyvärr väldigt väderstyrd i humöret :/

Väder: Mulet och trist

Motion: Ingen alls! Jag ska gå vårruset imorgon så det får vara bra med det, inte bra för mina knän att motionera idag då!

2 kommentarer:

  1. Det hördes inte så uppmuntrande dag, tur att du har varit duktig på annat sätt, gjort massor med mat till Moa, vila upp dig nu i morgon blir det hårt/kram mamma

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en bättre dag imorgon med vårligt rus och sånt :)

    SvaraRadera