tisdag 30 juni 2009

Stegresultat

Igår fick jag en steg räknare av min underbara storebror då han köpt en ny och mer avancerad till honom. Idag tog jag på mig den så fort jag vaknade och fått på mig byxorna. 07.55 begav sig jag, min dotter (6,5 månad), min bror och vår mamma iväg på en promenad som tog ca 1 timme och 40 minuter i relativt raskt tempo och det kändes verkligen att man förbättrat sin kondition sedan min bror kom och hälsar på (han bor i Göteborg men är på besök). Jag har tyvärr ansträngningsastma på grund av min stora övervikt som jag håller på att avlägsna med LCHF och nu då motion men det märks att det blir mycket bättre!

Iform.se kan man rita in en rutt man gått och få fram hur långt man gått och lite annan kul information också :)

Väder: Sol

Humör: Glatt

Glädje 1: Min älskade dotter som sitter så bra! Idag har hon suttit på både gräsmattan och i en sandlåda jätte länge utan att tippa *älska*

Glädje 2: Min storebror på besök, han åker dock hem imorgon :(

Antal steg: 20067 (skulle dock ha varit fler om jag inte haft räknaren i fel läge under en stund!)

2 kommentarer:

  1. Det lät ju som RIKTIGT många steg det där! Hejja dig!!

    SvaraRadera
  2. Starkt jobbat, fler såna och du kommer att känna att set går lättare att gå/kram

    SvaraRadera