lördag 30 maj 2009

Långpromenad mad barnvagnen

Shit vilken underbar dag det varit! Klockan 17.00 tog jag och Moa och gick med riktning mot Mariehemsängarna, väl framme där så kände jag att jag inte orkade gå in bland allt folk då det levde om så mycket så vi gick vidare och hamnade på Berghem, gick sedan till Haga och hade tänkt gå hem den vägen men upptäckte att klockan var så mycket så jag skulle inte hinna GÅ hem innan Moa skulle äta så vi knatade ner till stan och tog bussen därifrån men vi tog "fel" buss då 8:an inte gick förrän efter 30 minuter så vi fick gå en sväng till från bussen, vi kom hem 20,00
3! timmar var vi alltså ute och jag gick 2,5 av dem så nu känner jag mig helt slut i kroppen, det var ju inte så kallt ute heller så jag hade med mig vatten till både mig och Moa och det tyckte hon om :)

3 kommentarer:

  1. Det var inte dåligt, nyttigt för både dig och Moa, synd att du inte hade nån promenad kompis/kram mamma

    SvaraRadera
  2. Grymt jobbat keep up the style ;)

    Grattis på födelsedagen igen :)

    SvaraRadera
  3. Härligt jobbat!!

    SvaraRadera