lördag 23 maj 2009

Det går neråt igen!

Japp nu har vågen rört på sig igen och det känns bra! Vågen står nu på -6,3 kilon och det är ju inte illa men det kunde varit mycket mer om jag inte dummat mig tidigare och fuskat, fast med tanke på att jag gick upp 15 kilo med dottern och har tappat alla dem + 7,8 kilo till sedan 16/12 -08 så har jag ju ändå tappat 22,8 kilon på 5,1 månader! Och slår man ut det blir det 4.4 kilon i månaden vilket dom anser vara en bra vikt minskning :) Men nu är det skärpning med maten, inget fuskande utan bara att njuta inom ramarna, eller hur brorsan :)

Jag och min dotter har börjar att ta dagliga promenader och det är SÅ skönt! Vi missade en dag och då fick jag nästan ångest men det gick över hehe

2 kommentarer:

  1. Duktigt, fortsätt med promenaderna/kram mamma

    SvaraRadera
  2. Låter som det vi tummade på ;) Hoppas vi snart kan göra en HIGHFIVE irl. Sköt dig snyggt och ut o gå med dig ;)

    SvaraRadera