torsdag 2 juli 2009

Gårdagens steg

Igår blev det inte så mycket steg som jag tänkt då hela dagen bara förvann. Men jag känner mig ändå duktig då jag gått och burit kartonger och annat upp och ner för trappor så jag har ändå inte latat mig vill jag lova!

Väder: Strålande sol

Humör: På förmiddagen glatt, på eftermiddagen surt

Antal steg: 9267 stod den på när jag tog av mig den men det blev nog snarare minst 1000 steg till efter jag tog av mig den då jag illrade omkring här hemma!

Dammsuga motsvarar 2750 steg eller 109 kalorier!

Så jag känner mig nöjd trots allt :)

5 kommentarer:

  1. Jag tycker att du ska känna dig nöjd, själv får jag lite steg nu när foten inte är bra/kram

    SvaraRadera
  2. 109 kcal på dammsugning? Hur länge då???

    SvaraRadera
  3. Jag behöver lite peppning i min viktresa så nu är jag runt på bloggrunda för att hitta mer inspiration. Tack för den.

    SvaraRadera
  4. Tusen tack för hjälpen och du borde ha blivit av med mycket energi som vi rände upp och ned för trappor!

    SvaraRadera
  5. Bra stegat !
    Tänk på att få in mer vardagsmotion varje dag. Typ städa, dammsuga, städa bilen, diska etc.

    SvaraRadera